Практична робота №2

1. На занятті «Розробка документів Microsoft Excel. Моделювання розрахунків. Надбудова Пошук рішення. Графічне представлення ін-формації: побудова діаграм, гістограм. Підготовка і друкування документів Microsoft Excel 2010.» я:

  • Дізналася, що за допомогою Microsoft Office Excel  можна знаходити оптимальне рішення для транспортних задач
  • Зрозуміла, що це дуже просто;
  • Навчилася розв’язувати транспортні задачі за допомогою Microsoft Office Excel

2. Найбільший мій успіх — це створення формул.

3. Мої найбільші труднощі – це створення таблиць для розрахунків та зміна  легенди діаграми.

4. Раніше я ніколи не розв’язувала транспортних задач, а тепер вмію.

5. Результатом своєї роботи я задоволена, тому що транспортну задачу я робила вперше і виконала її добре.

6. Якби була змога ще раз виконати роботу, я залишила б все як є. Такій хід роботи мені дуже сподобався.

7. Найбільше на занятті мене здивувало те, що я дуже швидко навчилася їх розв’язувати.

8. Потрібно попрацювати над створенням таблиць для розрахунків.

9. Сьогодні я поставила перед собою завдання навчитися розв’язувати транспортні задачі  за допомогою надстройок Excel і цю мету я досягла.

Добавить комментарий

