Практична робота №3-4

1.На занятті «Розробка моделі та створення БД Microsoft Access. Заповнення інформаційних масивів.Робота з об’єктами БД Microsoft Access. Створення запитів для отримання підсумкової інформації. Створення та друкування звітів Access» я:

  • дізналася, як можна швидше створювати основну таблицю за допомогою допоміжних таблиць-довідників;
  • зрозуміла, що використання баз даних присутнє на усіх підприємствах;
  • навчилася на вищому рівні створювати і користуватися базою баних.

2. Найбільший мій успіх – це введення у форму певних даних.

3. Мої найбільші труднощі – це експорт даних з БД в Microsoft Office Excel. Я не відразу зрозуміла, які дані потрібно експортувати.

4. Раніше в мене не виходило скривати інформацію, яка нам не постійна в БД. В нашому випадку, я навчилася скривати відомості про працівників, які були звільнені.

5. Результатом своєї роботи  я задоволена. Я навчилася створювати бази даних, редагувати їх, та за  їх допомогою, відсортувала дані, які потрібні були для користування.

6. Я б не вносила ніяких змін у роботу.

7. Найбільше мене здивувало на занятті те, що за допомогою даних в БД можна робити розрахунки в Ecxel.

8. Потрібно ще попрацювати над створенням запитів БД.

9. Сьогодні перед собою я поставила за мету створити БД, навчитися створювати таблиці, запити та звіти більш майстерно. Цієї мети я досягла.

Добавить комментарий

