Практична робота №5

1. На занятті «Підготовка звіту по навчальній практиці. Публікація інформації на особистому веб-вузлі» я:

  • дізналася як створювати рубрики на своєму веб-вузлі;
  • зрозуміла, що не так уже й легко;
  • навчилася створювати рубрики і прикріплювати до них записи.

2. Найбільший мій успіх — це створення нових записів.

3. Мої найбільші труднощі. Мені важко було зробити так, щоб рубрики показувалися на моїй сторінці.

4. У мене не виходило робити так, щоб рубрики показувалися на сторінці, а тепер виходить.

5. Результатом своєї роботи я не дуже задоволена, тому що записи вийшли не в найкращому вигляді.

7. Найбільше на занятті мене здивувало те, що робить практичну роботу дуже просто, головне зрозуміти як її зробити.

9. Сьогодні я хотіла навчитися створювати рубрики і додавати до них записи, і я навчилася.

Добавить комментарий

